beats by dre cheap

Ponašanje jednog salika (duhovnog putnika).

Hvala Allahu na svakom stanju i neka je salavat i selam na Miljenika ummeta, Muhammeda s.a.w.s. i njegovu čistu porodicu!

Jedan salik, koji govori po Kur'anu, a tako radi i postupa, pa onda njegov svaki korak, njegov svaki pogled, bude protkan sa Kur'anskim ajetom, sa Allahovom izrekom (Allahovim kelamom- govorom)...
Onda iz insana počnu teći riječi, ne onako kao ajeti Kur'ana, ali njegova djela i njegove riječi su protkane Kur'anom i on postaje natiku Kur'an tj. ona osoba koja govori Kur'anom odnosno osoba koja se saživila sa Kura'nom a.š. Tada postupa po Kur'anu a.š. postupa po propisima koje je Kur'an a.š. dao, i to ne samo fizički nego i psičiki i umno i srčano, a da ne govorimo duševno. Za takve osobe koje se protkaju Kur'anom a.š. ulaze u okrilje Allahove dž.š. zaštite. To je jedan emanet koji nam je direktno dat, a drugi emanet koji nam je dat, da čuvamo i vodimo računa o njemu, jeste Ehli bejt (časna porodica poslanika).

Jer Poslanik a.s.w.s. kaže: Ostavljam vam dvije stvari koje ako budete pazili i čuvali, naćete spas, uće te u džennet imaćete moj šef'aat... Jedna je Kur'an a.š. i svi mi to znamo u to nema sumnje, eyvallah, amena ve sadekna, vjerujemo i ne možemo imati vjere i imana bez toga. Imamo drugu stvar koja može vrlo teško kod ljudi da se primi, ali ako je Poslanik a.s. nešto rekao onda moramo to da prihvatimo, i da poštujemo i taj drugi emanet. O tom drugom emanetu tj. ehli behjt, slabo vodimo računa, a Boga mi Poslanik a.s. ga nije odvojio plaho od Kur'ana a.š. Ko spada u Poslanikovu a.s. porodicu ili u ehli bejt? To je njih petero. Niz ima predaja koje poslanik a.s.w.s. prenio o ehli bejtu. Međutim nama je teško prihvatiti neke stvari, npr. kada se Poslanik a.s.w.s. vratio sa miradža i rekao da je bio na miradžu, mnogi su se pokolebali, jel!? Ebu Bekr je rekao: ako je poslanik a.s.w.s. to rekao za mene je to istina, pa je postao Sidik, jer je to potvrdio, jel!? Onda kasnije dolaze Kur'anski ajeti koji govore o miradžu itd. Isto je i za ovo ako je poslanik s.a.w.s. rekao o ehli bejtu nešto, šta mi imamo oko toga da pregovaramo i naglabamo? Želimo li mi šef'aat Resulallahov, onda moramo poštivati i voliti ono što Resulullah voli, a nama je ostavio ta dva emaneta. Ko bude vodio računa o ova dva emeaneta imaće i ovoga i onoga svijeta zaštitu od vatre, na to Poslanik a.s.w.s. garanciju daje. Ako neko hoće u duhovne sfere da prođe nemože bez ljubavi prema ehli bejtu. Kolika je ljubav insana prema ehli bejtu toliko mu se i duhovne sfera kod njega uzdiže. Poslanik takve osobe, koje gaje ljubav prema Poslanikovom ehlibejtu uzima u zagrljaj i voli. Moramo voditi računa o tome. Kad se poslanik o nekome brine znači da je poslanik šefadžija toj osobi. A mi znamo da se bez Resulallahovog šef'aata teško možemo kutarisati (spasiti). Možemo li znati da li će nam biti šefadžijaž?Možemo, ali moramo da volimo i da čuvamo to što nam je naredio i ostavio u emanet da vodimo računa. Jer onaj koji vrši pronevjeru emaneta nije od onih koji su iskreni mu'mini. Nije od onih koji iskreno Resulullaha vole i slijede. Malo o tome da povedemo računa. Ovo su dvije stvari o kojima moramo u današnje vrijeme češće da govorimo. O Kur'an a.š se govori, možda se nikada nije više govorilo i komentarisalo o ajetima. Ajet znači išaret- znak. Mi kažemo rečenica, ali svaka ta rečenica se zove ajet - išaret - znak. Svaki taj znak insan treba kod sebe da prepozna i da ga kod sebe ugradi, tek onda on kroz to postaje Kur'an.

Da ne ulazimo u historiju otićemo daleko samo jedan primjer. Kako ljudi znaju da Kur'an u druge svrhe prokrenu. Dok je trajala bitka na Sifinu, na obe strana muslimani da Allah sačuva, kada su vidjeli da se ne mogu suprostaviti protiv halife tj. hz. Alije koji je zvanično izabran, onda su iznijeli Kur'ane na koplja, jer kao neće hz. Alijina vojska na to udariti. To su ustvari bili listovi Kur'ana iznijeti na koplja. Onda su neki rekli vidi tamo Kur'ana kako ćemo protiv Kur'ana da se borimo? Kur'ana a.š. na listu napisan, jel, ali imaju oni koji nose Kur'an u sebi. Vijdeli ste koliko je Kur'ana izgorilo u bibliotekama i kod nas u Bosni tokomo rata, jelde, pa jel šta bilo? Koliko je i sada dole (ratom zahvaćene arapske zemlje) gdje god imam kakav Kur'an ako je napravljena kakva iluminacija da se ukrasi Kur'an, odma' ga zapali, i kaže nevalja nije za vrijeme Poslanika tako bilo. Spaljuje ga, a viče da je on taj koji po Kur'anu radi, ali nejse. Tako su i oni rekli evo kako ćemo protiv Kur'ana. Hz. Alija im viče, imate natiku Kur'ana, ne okrećite se na onaj Kur'an na papiru nego prema onome koji živi po Kur'anu, šta vam je preče! Ali gotovo već su stali. Natiku Kur'an je onaj koji živi djeluje i radi po Kur'anu, ne udaljava se od Kur'ana ni učemu. Nije to sada da znaš svaki ajet citirati, ne moraš ni hafiz biti, ali živiš i iznutra osjećaš tu ljepotu Kur'ana. Iz tebe tada izlaze mudrosti protkane Kur'an a.š.

Prekucan tekst sa jednog vazu nasihata.

Sufizam
http://sufizam.blogger.ba
01/09/2015 13:50