beats by dre cheap

Tarikat je islam

Euzubilahiminelšejtaniradžim
Bismillahirrahmannirrahim

Jedan čovjek da postane sufija, on treba da se pridržava šerijatskih propisa. Prvo treba da je musliman i da se vlada po islamskim principima, a onda su mu i tarikatska vrata otvorena.

Ko je u duši ispravan, Allah mu pomaže u njegovom životu, zato što meleke odredi da ga prate. Imaju posebni meleki za one koji puno čine zikrullah. Mi imamo meleke koi nas prate u našim poslovima, ali ovi su mahsusija. Oni nas prate kada učimo i izgovaramo Allahova imena, zato što je Allah stvorio čistu dušu, pa ta čista duša želi uvjek dobro i u tom dobru napreduje tako do svoje smrti. Može biti razumom ne bi htio, ali duša to hoće i to vam je kao u majčinskom stomaku, Allah pošalje dušu i uz tu dušu i svu ostalu čovječiju spremu i znanje i karakter i pobožnost i sve druge osobine. Tako ljudi lahko prilaze u tarikat.

Šejh je vrhunsko tijelo u duhovnom putu. Ko zna šta je taj duhovni put i ko želi da ide tim putem, on imaa široko poštovanje. Zato ga Allah približi Sebi i pokaže mu putokaze, dovede ga do onoga ko će ga voditi na tom putu. To ne može biti pokvarena osoba, nije da ne može biti - nego ne smije! Teško se onome ko radi zlo i druge upućuje na zlo! Takva osoba koja krivo upućuje će biti kažnjena. Na budućem svijetu će sve one osobe koje su slijedile samozvane vodiče, vaspitače i učitelje na takvom krivom putu, imati udjela kao i oni koji rade zlo. Tako isto, ne može posjedovati tako važno mjesto i dužnost i odgovornost, neka nečista osoba, jer je to ruhanijetsko. Mora biti čist, Allah dadne tajnu tom vodiču i on vodi Allahove robove na iskreni časni put i on taj put vidi i okreće te koji priđu uz šehadet. Iman je jezikom izgovarati šehadet, Allah voli one koji su čvrsti u imanu i tom šehadetu, ali ima i duhovni šehadet. To je određeno vrijeme u kome jedan derviš treba da ibadeti dok drugi gafluče u svojoj postelji, dok spavaju, sufija vodi računa o svom vremenu. Budi se u ono doba noći kada Allah voli i cijeni svog roba jer prekine ovozemaljsko uživanje obrati se Allahu; ponekad i plače, dođe do toga da se u njemu raspali šehadet; to je sufijski šehadet. Ima osoba dobrih muslimana, čuvaju se svega, klanjaju nafile i poste nafile, ali ne mogu postići duhvnu uzvišenost kao ona osoba koja je sufija. Allahu je najdraži onaj ko je sufija. Nemože biti evlija ko nije sufija. Svaki derviš je pola evlije. Onaj koji redovno vrši svoj ibadet. Od koga je to dobio? Od jedinog koji je odgovoran pred Allahom za njega, od njegova vaspitača, učitelja, vodiča, od njegovog šejha.

Derviš je osoba koga Allah odredi za to. To ne može biti svako. Onaj koga Allah odredi za tu dužnost mora da bude korektan, ispravan, dostojanstven, prijatan sa svim pojmovima ljudskosti, on je taj. Kada jedna osoba primi tarikat, on mora biti u pokoran Allahu, dž.š., ispravan, milostiv, osmjehnut. Sve su to propisi jednog derviša koji treba takav da bude. U svom ponašanju mora biti dostojanstven i pokoran, glava mu pada zemlji, mora mu riječ biti tačna, moraju mu poslovi biti ispravni. Derviš treba da bude onaj koga izabere njegov šejh, njegov vodič u tarikatskom putu. Taj put Allah dž.š. spominje u Fatihi: Ihidines-sirata-l-mustekim, uputi me na pravi Put. Derviš u saobraćaju sa ljudima i poslovanju mora biti skroman tako prijatan, tako prikalemljen da ga svak' voli i da se kod njega ne mogu naći neke loše osobine. TReba biti ispravan. Derviš je t aosoba od koje Allah traži da bude iskrena i onda će biti mutekija, Ulaike-llezina sadeku, to su oni koji su iskreni. Ulaike.humu-l-muflihun, takve osobe mogu biti mutekije. I zato on treba da vodi računa o sebi, a da je pod pratnjom njegovoga šejha koji je odgovoran za njega jer je derviš kao evlad i to najbliži.

Derviš isto ne može do podne biti sa jednim šejhom, a od popodne s drugim. Jedna osoba može imati samo jednog šejha!! Sa jednim šejhom se umire. Nije to što može zamjenit učitelj učitelja, profesor profesora, ne može ti niko zamjeniti tvog šejha, onoga koji ti je dao tvoj vird. Ako si to napustio i primio drugi vird, teško li se tebi. Allah čuje ove riječi, a meleki bilježe i znaju pa ćemo vidjeti ko će biti u ispravnosti! Ja vam kažem kao nosioc emaneta od Sultan Mehmed Fatiha i kao šejh našibendijskog tarikata koji sam potomak od te loze, vidjet ćete koga ste napustili i prihvatili tamo tog divljeg šejha koji se izdaje da je našibendija, a za to nema dozvole. Teško li se onome koji je primio vird ot jednog šejha, pa bez ikakve dozvole otišao drugom... Za sve postoji adab, isto tako kada iz jedne firme ne možeš otići u drugu, a d aprethodno nisi dao otkaz. A koga si pitao za to da odeš drugom šejhu, kad ti tvoj pravi šejh nije dao dozvolu za to??? Zato ćeš biti veliko griješan. Ima veza koja se ne može trgati, između šejha i derviša. Veza se ne smiju udaljavati, moraju biti sve bliži i bliži, tako Allah voli te rbove, a ako derviš odstupi od svog šejha i priđe drugom takva osoba je fasik - lažac. Ko j elažac, Allah ga ne voli. Allah ga udalji od svoje Milosti. Zato derviš treba da vodi računa o sebi i šta god ne zna treba da pita šejha.

Onaj ko želi da bude Allahov čisti, predani rob; on mora vladati nad svojim ušima, očima i govorom. Ne smije ničiji imetak prisvajati jer će zato gordo biti pitan. Ako čuje i naslađuje se za tuđe nevolje, nedaće, neimaštinu i svađu, pa u sebi pomisli: E, neka je, za sve to će morati odgovarati. Ima mnogo Bosanaca i Bosanki koji ne razumiju duhovni put Allahu, jer ti ljudi koji su Allahu predani La rahate fi-dun'ja, oni nemaju na dunjaluku rahatluka i nemogu g aimati zato što su predani onome životu - vječnom. Ovaj život j kratak.

Jedna sufija kada je na određenoj deredži, ond amora podnositi i neke poteškoće. Zato pravi sufija ne odlazi sa ove planete dok ne vidi svoje mjesto na ahiretu. Zato nem aispita u kaburu, to je da ovako slikovito kažem ko na carini kada te carinik pipa po džepovima da vidi da ne nosiš drogu, miniciju ili neku nedozvoljenu štampu. Tako kod muslimana ima u kaburu ispit, neko će ga imati do Sudnjega dana, a sufija neće imati nikako. Zato što je on čitav svoj život bio pod melekskim mikroskopima, pa oni vide Allahovog roba i čim ga vide znaju d akod njega nema ništa sumnjivo. Kod sufija se talkin ne uči na kaburu. Danas se skoro nikome ne uči talkin, a trebalo bi da se uči... jer koliko je svijeta odsutno od Allaha i Njegove Milosti. Osoba mora da na ispit doći, da se vidi koliko imana ima u sebi da se predodjeljuje da li je u džehenem ili u džennet.

Zato derviši ne mogu biti mirni, oni su na stalnoj probi ili u bolesti ili neimaštini ili nešto drugo, ali moraju biti pod pritiskom. To je da se vidi koliko su oni odani Allahhu. Kad ti je uzeo, On zna zašto ti je uzeo. Kad ti da, On zna zašto ti je dao, da te isproba, da vidi tvoju čvrstinu.

Eh, oni su te osobe koji su Sirat ćupriju i Mizan teraziju prešli na ovome svijetu. Sve što treba da je netačno pretvori se u tačno. Zato što nisu bili ljubitelji ovoga svijeta. Koji su bili sa Allahovim davanjem i zbivanjem i svim što se dešava - razi (zadovoljni). Ne bi jedan ašik, jedan putnik, a to je šejh, ne bi sebi dozvolio da kaže, neuzubillahi teala, kao što ima muslimana, pa kažu: Jest ova kiša dosadna, ili ne može. Trebaš sve ove prepreke koje su pred čovjekom strpljivo prelaziti. Treba da na tebi ne ostaje ništa loše, da si ti to loše odbacio.

O vi, moje sufije, koji ste, nije bitno iz kojeg ste reda, da li iz rifaijskog, da li iz nakšibendijskog, mevlevijskog ili nekog drugog reda, budite uredni, čistog srca da ste spremni da hodate po ovoj planeti Allaha spominjući jer Allaha ne spominjući ne bi vam bili čisti putevi. Zato Allaha spominjite, jer Allah daje onome ko Allaha doziva, danom i noći Ga spominje... Allah je rekao za sufije, Esteizubillah: ... Ve men azlemu min men menea mesadžidellah an juzkere fiha esmuhu ve sea fi harabiha..., ko bude zulum činio i nastojao da kod sebe zbriše Allahovo ime, dolazit će mu razne opomene. Znači sve kao opomena Allahova, onome ko ne osjeća potrebu i odgovornost, njemu je svejedno. Da li je zemljotres, da li su vremenske nepogode, da li se to izražava kod dotične osobe pometnjama nekim ili nestankom nafake ili nekim drugim pometnjama u familiji, oni na to ne obraćaju pažnju. Ne znaju da je to zato što se ne obraćaju Allahu! Oni ostaju pri svome, a ne približavaju se svome Gospodaru. To je zato što nisu sufija! Kod Allaha su najodabraniji robovi- sufije.

Vi koji nevjerujete u sufije, vi koji sumnjate u njihovu ispravnost, tražite da vam se srca otvore prema Rabbu u zikrullahu. To je Njemu najdraže! On nagrađuje svoje robove. Allah ih je obdario da ni u kaburu nemaju ispita jer su, kaže Pejgamber a.s.: Mutu kable en temutu!, Umri prije nego što si umro! Nemoj da si kome ostao dužan ni od riječi ni od imovine gledaj da ti je to na mjestu, a o svemu tome jedan sufija vodi strogo računa. Ako to pojeddini sufija ne ispuni, znači da ima preskaka u njegovom redoslijedu života, a to ne bi trebalo da bude. Jedna sufija mora da bude uredovan. Ima se toliko reći o sufijama to jeste dervišima.

Svakom onom ko ne pozna tarikat, preporučujem da ga upozna. Jer to je islam.

Kratki izvodi iz objavljenih sohbeta
Šejha hadži Mesud efendije Hadžimejlića, r.š.


Kelamu'l Šifa' , 1430./2009., broj. 20

Sufizam
http://sufizam.blogger.ba
03/09/2015 12:52